Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Algemene mededelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1564
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door De Deauco's »

Beste Deauvillers,

Vanaf het begin dat ik lid ben van dit clubje heb ik me erg thuis gevoeld. De wijze waarop dingen aangepakt en georganiseerd werden spraken mij zeer aan. Vanaf 2010 heb ik vele ritten meegereden en toen er in 2011 voorrijders werden gevraagd omdat het aantal deelnemers aan ritten maar bleef groeien, was ik de eerste die zich aanmeldde.
En van het een komt het ander en voor je het weet ben je organisator van de voorrijders, bestuurslid, penningmeester en de laatste 5 jaar voorzitter.
Een geweldige tijd, met ups en downs, veel gezelligheid en vriendschap, maar helaas komen alle dingen tot een eind.....

De huidige bestuursleden weten het al en de deelnemers aan de Herfstrit ook. Dit is mijn laatste jaar als voorzitter en bestuurslid. Tijdens het Deauco-overleg in november zal er een nieuwe voorzitter gekozen worden. Hierna ben ik nog wel beschikbaar voor het beheer van een aantal zaken m.b.t. de website en het forum, maar ik zal geen actief deel meer uit maken van het bestuur.

Om mijn naderende afscheid goed te laten verlopen is het noodzakelijk dat bepaalde kennis nog overgedragen wordt. Omdat ook Jeroen al aan heeft aangegeven vanwege de aanstaande geboorte van zijn zoon of dochter, het bestuur te verlaten, hebben we tijdens het jubileum-weekend twee leden benaderd voor een bestuursfunctie.

Wij zijn zeer verheugd dat beide personen volmondig ja hebben gezegd. Wie het zijn? Jullie kennen ze allebei, maar ze zullen zich zelf in een nieuw topic voorstellen. Met de komst van beide is de bestaanszekerheid van de club voor de toekomst veilig gesteld.

Volgend jaar zal ik zelf iets minder aanwezig zijn tijdens de verschillende activiteiten. We zullen elkaar echter zeker nog zien tijdens het clubdiner en enkele mooie ritten.

Tot ziens......en hou het rubber onder.

Marcel

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hoi allemaal,

Ik heb ook vanaf het redelijk prille begin in 2011 met de club mee gereden.
Ook eerst als clublid, toen als voorrijder, later als bestuurslid. Ik heb de club zien veranderen en groeien. Ook door de lastige corona jaren heen. Maar wat gelijk is gebleven is de sfeer die we willen tijdens ritten. We rijden allemaal motor en dat staat voorop.

Met de komst van onze twee nieuwe bestuursleden durf ik ook zonder twijfel het stokje door te geven en van het ouderschap te gaan genieten.
Maar dat wil ook niet zeggen dat jullie van mij af zijn. Ik wil graag blijven voorrijden en misschien een route te maken.
Al met al, de toekomst lacht zowel jullie als club maar ook mij als mens ons toe.

Groet,

Jeroen
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stephan
Moto Guzzi Stelvio
Berichten: 8052
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Stephan »

Marcel en Jeroen, beiden ontzettend bedankt voor jullie enthousiaste inzet binnen het bestuur. Ik heb altijd fijn met jullie samengewerkt destijds toen ik zelf in het bestuur zat.We hebben vele mooie momenten mogen meemaken. Chapeau! :b
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. ;)
Gebruikersavatar
Droopy
Honda NT700V
Berichten: 304
Lid geworden op: 07 jul 2017, 21:53
Locatie: Ede

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Droopy »

Marcel en Jeroen bedank voor de inspanning afgelopen jaren maar ik ga jullie nog wel zeker zien bij een van de tourritten.
It's only a live time.
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3980
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Cor »

:le ik sluit mij hierbij aan.
BEDANKT :up :up
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Gebruikersavatar
JoopH
Honda GL 1800
Berichten: 564
Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:14
Locatie: Wierden

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door JoopH »

Bedankt mannen!
Gas d'r bie! Vake buj te bange!
Gebruikersavatar
W Nesselaar
Honda ST1300
Berichten: 1119
Lid geworden op: 14 mei 2013, 19:19
Locatie: Maarssen

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door W Nesselaar »

Heren bedankt voor jullie inzet niet voor iedereen altijd zichtbaar door de vele uren achter de schermen... Dus zeker nogmaals bedankt voor jullie ongelooflijke inzet :apl
Honda Pan-european ST1300

Afbeelding
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1521
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Henk Engberts »

Heel veel dank wat jullie gedaan hebben voor de HDC, en enorme waardering wat jullie hebben gedaan. tijdens de laatste herfstrit heb ik dat ook weer mogen ervaren op het persoonlijk vlak :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up :up

Marcel en Jeroen, bedankt voor alles, en uiteraard komen we elkaar tegen tijdens toekomstige evenementen van de hdc.

alvast heel veel succes gewenst voor diegene, die jullie plaatsen als deauco's gaan innemen :up :up :apl :apl
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Roos
Honda XL750 Transalp
Berichten: 145
Lid geworden op: 28 sep 2019, 11:17

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Roos »

Bedankt mannen :up Mooie ritten gereden onder jullie beide en altijd een leuk verhaal te vertellen van mijn eerste rit van de brouwersdam :tg Veel succes met het anders indelen van jullie vrije tijd en tot een volgende rit :brm
Honda XL750 Transalp
Edith (Eetjuh)
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 208
Lid geworden op: 06 jan 2019, 01:54
Locatie: Hoogvliet -Rotterdam

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Edith (Eetjuh) »

Bedankt, Marcel & Jeroen voor jullie inzet.
:brm Edith

2023- heden Harley Davidson Sport Glide

2017 - 2023 Kawasaki Versys 1000
2014- 2016 Honda CBR 600 F
2007- 2019 Kawasaki KLE 500
2000- 2007 Yamaha Thundercat 600
1999- 2000 Honda CBR 600
Ingrid700
Berichten: 16
Lid geworden op: 25 dec 2022, 11:20
Contacteer:

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Ingrid700 »

Bedankt Marcel en Jeroen voor jullie jarenlange inzet voor de club.
Bram Troost
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jun 2023, 09:25
Locatie: Baarle-Hertog

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Bram Troost »

Bedankt Marcel en Jeroen voor jullie inzet. :b
Nt650v
Gebruikersavatar
Henk
Honda NC750
Berichten: 606
Lid geworden op: 08 jun 2009, 19:59
Locatie: Den Helder

Re: Afscheid en nieuwe bestuursleden.

Bericht door Henk »

Hierbij sluit ik mij ook aan .
My hart beats for my red NC750S :brrr
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen over de Honda Deauville Club”