Vandaag een 700 met nog geen 40kkm op de kop getikt! Na vele jaren op een inmiddels oude maar nog best aardige 650 gereden te hebben.... (die mag nu weg teab)... Wat een feest om op te rijden! Moet even met trots een foto hier op de borreltafel gooien hoor...
ABS aanwezig, injectie aanwezig, vier kleppen per cilinder ipv 3, brandstofmeter aanwezig.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Nog wat aardige verschillen (afgezien van wat Ikkieman al schreef, dus ABS, injectie, vier kleppen, en brandstofmeter), ook nog standaard alarmknipperlichtenknopje (fijn woord voor scrabble) en in de ervaring: een nóg voortreffelijker wegligging, al vergelijk ik nu natuurlijk met een flink wat oudere 650 met héél veel meer kilometers. De injectie heeft een iets ander karakter als je op stationair toerental rijdt (met een boosterplug wordt dat ook nog weer anders begrijp ik). Het ruitje heeft een andere vorm en is verstelbaar in de hoogte. En de 'open doorgang' tussen de zijkoffers is een slimme feature: ik kon meteen al zonder probleem een (opvouwbaar) fotostatief meenemen! Oh, en starten in z'n vrij... ;-)