Excuus indien

.. ik hou het kort...
Vrijdag even een paar uurtjes meegelopen van 9:00 tot 12:30.
Mijn allereerste baantje als 16-jarige was in een lunchroom, en daar had ik een geweldige tijd 1,5 jaar.
Dit was niet anders.. alsof ik nooit iets anders gedaan had. Maar ja, wàt is er nu moeilijk aan op een knopje drukken voor koffie, tafels afruimen, vuile vaat in de spoeler en alles aanvullen ??? (details heb ik ff gelaten)
Tussen 5:30 en 9:00 sta ik alleen, dan komt de dagploeg erbij om alles in orde te brengen voor de dag en om 12:00 de middagploeg die zich alleen maar bezig houden met het afruimen en het wegwerken van de vuile vaat.
Aangezien de keuken om 12 uur opengaat is dat wel nodig.
Afhankelijk van het aantal vluchten kan het vaak best pittig druk worden.
Ik zal 2 ochtenddiensten draaien van 5:00 tot 13:30 en 1 dienst van 9:00 tot 18:00.
Wanneer het hoogseizoen toeslaat kunnen daar uren bijkomen.
Gelukkig kan ik mijn vrijwilligerswerk wel blijven doen met deze uren, al zullen zij wel mijn inzetbaarheid aan moeten passen aan mijn betalende uren. En daar zijn geen problemen mee.
Aangezien ik mijzelf ook opgegeven heb als vrijwillige bij het Big Rivers Festival in Juli, ga ik het nog druk krijgen
Dussss.. mocht je gezellig een bakkie willen komen doen... check dan ff mijn rooster bij mij