Sneeuw
- Geert
- Honda CBF600S
-
- Motorloos
Jij hebt een Pan ShelterGeert schreef:Mijn Pan blijft toch nog maar even binnen in de schuur.
Ik heb wel geen Goldwingavenue, maar een binnen slaapplek.
Hier bij mij in de buurt valt niet te rijden, spekglad, plus de pekel op de weg wil ik niet op mijn motor hebben.

Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

-
- Motorloos
EdVissers schreef:mototaz schreef: maarja hij staat nu alweer een paar dagen zielig stil in de voortuin...
Bram,
Jij hebt dus ook een openluchtgarage voor je Brommer![]()
Ik heb een aparte oprijlaan van 5,5 x 2 meter. Loopt iets schuin op naar de voorpui. Lekker makkelijk met achteruit de tuin uit rijden. Deze oprijlaan heeft natuurlijk een naam. Goldwingavenue
Ik gebruik deze ook bij sleutelwerk en schoonmaken
Klopt.
In mijn brommertijdperk kon ik nog net met mijn brommertje door de brandgang zo de achtertuin en dus de schuur in.
Met de motor kan ik maar net door de brandgang rijden en de bocht naar de schuur haal ik dus jammer genoeg niet. Enige oplossing was nog in de voortuin...
Helaas geen deauville avenue voor mij

Daarentegen staat mijn Guzzitje wel lekker droog in een loods gestald...

- Catbustingdog
- Motorloos
Als ik zo de toestand van de straten hier in de wijk bezie, en dan de weersvoorspellingen zie, vrees ik dat ons "Kaatje" nog heel lang werkeloos blijft. Voor de rest van de maand zelfs verdorie! Het blijft nog wel 2 weken met sneeuw en vrieskou, en op 16 januari gaan we effe met vakantie. Zodus ...

sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
- Geert
- Honda CBF600S
Vanmiddag was het in noord-holland een drama, het zal al wel bekend zijn via de media denk ik.
Vanochtend was er niks aan de hand, wel wat koud maar meer niet, maar vanmiddag terug naar huis was het een ramp.
Ik ben van aalsmeer naar hoorn 5,5 uur onderweg geweest, je leest het goed, 330 minuten, over een afstand van ongeveer 62km.
Het moge duidelijk zijn dat ik met het blik onderweg ben deze dagen.
De A8 tussen de coentunnel en de aansluiting met de A7 was een complete ijsbaan over al de 4 rijbanen, je kon er gewoon schaatsen.
Ik ben evengoed tussen de 10 en 15 motoren tegengekomen onderweg, die tussen de file doorgingen. Naar mijn idee riekt dit toch meer naar suïcidale neiging dan naar prettig motorrijden.
Vanochtend was er niks aan de hand, wel wat koud maar meer niet, maar vanmiddag terug naar huis was het een ramp.
Ik ben van aalsmeer naar hoorn 5,5 uur onderweg geweest, je leest het goed, 330 minuten, over een afstand van ongeveer 62km.
Het moge duidelijk zijn dat ik met het blik onderweg ben deze dagen.
De A8 tussen de coentunnel en de aansluiting met de A7 was een complete ijsbaan over al de 4 rijbanen, je kon er gewoon schaatsen.
Ik ben evengoed tussen de 10 en 15 motoren tegengekomen onderweg, die tussen de file doorgingen. Naar mijn idee riekt dit toch meer naar suïcidale neiging dan naar prettig motorrijden.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

-
- Motorloos
-
- Motorloos
Hier een site met actuele temperaturen. Valt mij op dat het rond het IJsselmeer al bar koud is.
http://members.home.nl/tianwa/noni/jour ... turen.html
http://members.home.nl/tianwa/noni/jour ... turen.html
Groetjes,
Ed
Ed

-
- Motorloos
Hier sneeuwt het ook een beetje.
Maar er is zoveel wind dat er sneeuw duinen ontstaan.
er zijn hier al diverse auto`s uit de sneeuw getrokken.
En steeds zijn er weer domme koekblik bestuurders die menen binnendoor te moeten rijden.
ik heb mijn kijker op het statief staan in de kamer,
want er is geen beter vermaak dan leed vermaak.
Dick
Maar er is zoveel wind dat er sneeuw duinen ontstaan.
er zijn hier al diverse auto`s uit de sneeuw getrokken.
En steeds zijn er weer domme koekblik bestuurders die menen binnendoor te moeten rijden.
ik heb mijn kijker op het statief staan in de kamer,
want er is geen beter vermaak dan leed vermaak.
Dick
Deze middag toch even gewaagd om een ritje te doen met de deauville. Tegen de middag was het net boven het vriespunt. Na twee weken sitlstaan deed het zowel voor motor als bestuurder is goed om terug om 2 wielen te rijden. Hopelijk betert het weer een beetje dat de motoren terug van stal worden gehaald.
- Geert
- Honda CBF600S
Re: winter
Mijn motor staat ook al een aantal weken stil in de schuur.bianca schreef:Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn deauvilleke staat ook al bijna twee weken uit te rusten onder een warme hoes.
Hier in Noord-Holland is het ook een witte deken, kom de straat niet eens uit op mijn stalen ros, we wachten op betere tijden
Er ligt nog erg veel sneeuw op de parkeerplaats achter de schuur, ik krijg de motor er nu ook niet fatsoenlijk uit.

Groetjes
Geert
& Marian
Geert

-
- Motorloos
- EricvZ
- Honda NT700V
- Contacteer:
Heb vandaag de tuin, de steeg achter ons huis en de naastgelegen doorgang tussen de huizen ontdaan van al het ijs/sneeuw wat er lag. Bij elkaar toch een flinke kliko bak vol, en de kliko later weer geleegd op het grasveld om daar verder te smelten.
Had misschien beter nog even kunnen wachten totdat de regen alles weggespoeld had, maar nu maakt de regen het tenminste goed schoon hier.
Hopen dat we morgen een beetje droog weer krijgen en dan de motor weer eens rijden .. dat is toch al minstens 30 dagen geleden dat ik er op gezeten heb en gereden. Duimen maar ..
Had misschien beter nog even kunnen wachten totdat de regen alles weggespoeld had, maar nu maakt de regen het tenminste goed schoon hier.
Hopen dat we morgen een beetje droog weer krijgen en dan de motor weer eens rijden .. dat is toch al minstens 30 dagen geleden dat ik er op gezeten heb en gereden. Duimen maar ..
Vriendelijke groet, Eric
Honda NSS350A Forza : 3/6/2021:0 -> 01/10/2023:750
Honda NT700VA Deauville : 5/9/2009:3835 -> 02/06/2021:72308
-
- Motorloos
- EricvZ
- Honda NT700V
- Contacteer:
Dacht dat het bij regen bleef .. maar nu ook weer sneeuw hier .. 1 cm tot nu toe .. maar toch .. weer een witte tuin .. morgen maar weer sneeuw ruimen dan .. had ik toch maar beter nog even kunnen wachten met opruimen .. ach .. we zien het morgen wel ..
Laatst gewijzigd door EricvZ op 16 jan 2010, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Eric
- MrSkippy
- Motorloos
Oh, ja. Het ziet hier ook witjes... (R'dam)EricvZ schreef:Dacht dat het bij regen bleef .. maar nu ook weer sneeuw hier .. 1 cm tot nu toe .. maar toch .. weer een witte tuin .. morgen maar weer sneeuw ruimten dan .. had ik toch maar beter nog even kunnen wachten met opruimen .. ach .. we zien het morgen wel ..

.

- Geert
- Honda CBF600S
Eind van de middag begon het hier te regenen, maar gaandeweg is het toch weer gaan sneeuwen.
Ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat alle sneeuw hier uit de straat weg is, er ligt nog behoorlijk wat.
Ik denk dat ik 12 december voor het laatst heb gereden, gaat wel weer tijd worden om op de motor te kruipen.

Ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat alle sneeuw hier uit de straat weg is, er ligt nog behoorlijk wat.
Ik denk dat ik 12 december voor het laatst heb gereden, gaat wel weer tijd worden om op de motor te kruipen.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Hier zag het er gisteren geweldig uit. Redelijk droog en 5°C. Direct een klein toerke gaan maken. Vannacht is het hier beginnen te regenen. Dan spoelt het zout/suiker/badzout/pekel, en alles wat ze er nog voor gebruikt hebben, tenminste weg. Vanavond met het Deauke naar de andere kant van België. 200Km ontstressen.