Iets na 18.00 uur waren ook wij thuis, lekker cliché: "moe, maar voldaan".
De opkomst was prima, het weer kon echt niet beter, de route was erg mooi en tja, die wielrenners... Als je ze alleen in het wild tegenkomt zijn het vast aardige lui, maar zo in een kudde is het een verschrikkelijke diersoort waarbij ik me afvraag wanneer het jachtseizoen wordt geopend. Die arrogantie om met bandjes van amper 4mm breed toch de hele weg te moeten claimen
Maar goed, de route was dus mooi en één keertje improviseren valt best mee. Alleen duurde mijn improvisatie 16 km. en toen waren we weer terug op hetzelfde punt
Ik zal bovenstaande berichtjes overbrengen aan de werkgroepleden, vrijwilligers en anderen die deze dag mogelijk hebben gemaakt.
Alles bij elkaar heeft deze dag ongeveer genoeg opgebracht om weer 1 kind naar Nederland te laten komen voor 6 weken. Weer een heel blij Wit-Russisch kind dus, dankzij alle deelnemers én de belangeloze medewerking van de HDC (incl. Deauco's), die de route, de voorrijders, het forum en de kennis beschikbaar stelden.
Komende week dragen we de opbrengst over aan de penningmeester en dan zorgen we ervoor dat het goed terecht komt.
De foto's en filmpjes stuur ik naar :ed zodat ie ze (als het past) kan plaatsen