Was mooi om weer een hoop bekenden te zien.
Ook apart om in een omgeving waar ik 12 jaar heb gewoond nog zoveel weggetjes te zien die ik niet kende.
Marcel, sterkte de komende tijd, ook voor de rest van de familie uiteraard.

We zagen het gebeuren Henk, Koen is nog achter je aangegaan om te kijken of hij je nog kon opsnorren en mee naar Marcel z’n huis te begeleiden. Maar hij kwam alleen terug. Het verkeer was helaas té drukHenk Engberts schreef: ↑20 mei 2023, 23:35 Ik had graag de hele rit tot aan Marcel zijn huis willen maken. Helaas werd ik door wat auto's, afgescheiden van de rest van de groep. Ik had geen route op de garmin.
Bij deze nog een bedankje van mijn vader, misschien kunnen jullie dat nog op het forum plaatsen!
Vanuit mij ook echt ontzettende dank voor iedereen die heeft meegereden, het was echt nog mooier om te zien dan ik had verwacht. Er werd dan ook een klein traantje gelaten toen mijn vader mij bedankte toen we terug waren. Het was een mooie dag voor een ontzettend mooie rit met iedereen, ik heb genoten en dit zullen we als gezin nooit meer vergeten!
Zaterdag was met alle verrassingen een top dag. Ik wist dat Dominique een zijspan had geregeld. Dat moest wel omdat als ik me niet goed voelde er afgezegd moest worden. Gelukkig ging het vrijdag en zaterdagochtend goed.
Kort nadat Gerben van wheels4freedom (https://www.wheels4freedom.nl/) was gearriveerd en begon met opbouwen kwamen plots een paar motoren aanrijden, mijn zus, en 2 vrienden. En ook mijn broer met zijn snoek en de dochter van mijn zus met de mini. Dus het was al een aardig clubje.
Nadat we gingen rijden sloegen we plots af richting P van het zwembad. Ik in de mode ?????
En toen we dat laatste bochtje namen zag ik een enorme rij motoren. Daar werden mijn oogjes wel vochtig van. Hier had ik totaal niet op gerekend. Ik herkende een aantal HDC leden, en er stonden ook collega's van het vrijwilligerswerk tussen waar ik actief ben.
Een prachtige rit volgde en bij het rustpunt heb ik met veel van jullie even kunnen bijpraten. Daar kreeg ik een uitdraai van het verzoek met al jullie reacties. Hartverwarmend. Sommige gewoon om een hart onder de riem te steken en sommige omdat ze vrienden of familie hebben die een vorm van die vreselijke ziekte hebben (gehad).
Thuisgekomen hebben we met een aantal van jullie nog even nagekletst. Nog niet iedereen was weg maar ik ben naar binnen gegaan en even gaan liggen maar werd pas rond 20:30 weer wakker. Dus intensief dagje geweest. Ook zondag heb ik het rustig aan gedaan.
Hartelijk dank aan Dominique voor het regelen van de zijspan, het contact opnemen met de HDC, en dank aan alle meerijders.
Een onvergetelijke dag.
Marcel - HoDeVi (niet meer actief)
Groetjes,
Dominique