Tja, da's inderdaad minder
Het positieve ervan is dat we in Nederland wonen, en dat artsen heel veel kunnen repareren.
Je moet jezelf er maar aan overgeven, en vertrouwen hebben in de dames en heren artsen.
Hou je haaks en,..............het komt goed
Da’s balen, Frank!
Ik denk dan meteen: Gelukkig staan we voor het winterseizoen, en hebben ‘we’ nog even tijd om te onderzoeken, te repareren en te herstellen, voordat het motorseizoen weer begint.
Sterkte en beterschap!
Gisteren de kijkoperatie gehad.
Tja, het goed nieuws is dat we weten wat er aan de hand is, het mindere nieuws is dat het mes er in zal moeten.
Bandje kapot en kraakbeen beschadigd, het bandje is goed te repareren, het kraakbeen niet en om de pijn weg te halen zullen ze de onderste rij handwortelbeentjes moeten verwijderen.
Dit heeft tot gevolg dat mijn linkerhand wat inzakt, de kracht en flexibiliteit wat afneemt.
Over 2 weken de definitieve beslissing met de chirurg.
Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Motorrijden zal altijd wel blijven lukken.
Dan denk ik aan een motor met DCT, of een MP3.
Heb zelf in 8 maanden, een goede 30.000 km gereden op een 500cc MP3.
Bijzonder comfortabel en rijdt echt als vergif, menig andere motor gaat dat niet bijhouden.
Maar laten we even uitgaan van het positieve
Laatst gewijzigd door K-see op 02 feb 2020, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Succes met de uiteindelijke beslissing. Maar leven met pijn is ook niet fijn.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Da's minder frank, hoop dat het goed verloopt en je voldoende kracht in je linkerhand houdt voor het motorrijden. Als zijn daar, zoals je zelf al aangeeft, ook oplossingen voor te bedenken.
Zo'n QuickShifter is er eentje, maar je kúnt natuurlijk nog andere opties overwegen... https://www.goedhartmotoren.nl/honda-go ... deluxe-dct