Je kunt je tot het laatste moment hier opgeven. Zelfs als dat niet meer lukt kun je meerijden. Kom gewoon op tijd naar het startpunt.
De weersverwachtingen zijn goed, laat je daar dus niet tegenhouden
Dank voor de goede wensen. Ze hebben geholpen want het was een mooie dag! Eerst tussen Maas en Waal en daarna door oost Brabant. Wij waren om kwart over vijf weer veilig thuis. Allemaal bedankt voor het fijne gezelschap en tot de volgende keer.
We waren 17.50 uur weer thuis. Fijne rit met alle Deauvillers. Prachtige route. We hebben genoten en onze Pan lekker kunnen uitproberen. Heerlijke motor. Allemaal weer bedankt, Ed ook voor het voorrijden. Frank met je mannelijke harem, het was gezellig!
Groeten van Dolf en Cora.
ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
ook hier weer goed thuis gekomen rond 18.30 en met te veel aan km/ hahahaa
maar het weer was prima het gezelschap ook de motor deed het prima weer een bijzonder geslaagde dag
Ed bedankt voor het voorrijden en de gezelligheid.
Dolf en Cora ook jullie bedankt de gezelligheid en het lachen.
en aan mijn mannelijke harem, jongens bedankt.
Ik heb er weer van genoten!
Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
om 1810 uur sloot de garagepoort zich achter mijn stalen (!?!) ros. In de vlucht nog enkele spatjes regen meegepikt, niet genoeg om de pret te drukken in ieder geval.
Voorwaar een leuke tocht, voor herhaling vatbaar, maar inderdaad, ZONDER de als minilunch bedoelde "bloodburger friet" in de toekomst.
Opstellers van de tocht, voorrijders en alle andere M / V met motorfiets bedankt voor de fijne dag en het leuke gezelschap.
Mia, blij toe dat je der bij was!
sportieve groet
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!