Life time updater van Garmin
- Catbustingdog
- Motorloos
Re: Life time updater van Garmin
de laatste kaartversie is inderdaad de versie 2012.30
sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
- Koen
- Honda Goldwing
Ah, bij mij is dat nog 2012.20
Toch binnenkort maar 's proberen te updaten dan...
Thanx!
Toch binnenkort maar 's proberen te updaten dan...
Thanx!
Grtz! Koen

Koen, probeer dit eens!
https://my.garmin.com/maps/updates.htm? ... true&ni=ff" opent="in(nieuw);venster;
Wel je Garmin eerst met de computer verbinden.
https://my.garmin.com/maps/updates.htm? ... true&ni=ff" opent="in(nieuw);venster;
Wel je Garmin eerst met de computer verbinden.
- Koen
- Honda Goldwing
Thanx voor de link Ben, zal 't van 't weekend wel 's proberen.
Grtz! Koen

De nieuwste kaarten zijn 2012.30 ,maar als lifeTime-Updater niet werkt doe het dan op de oude manier zoals ik een aantal postingen terug schreefKoen schreef:Ik heb net nog 's gekeken, maar de LifeTime Updater blijft bij mij vertellen dat er geen nieuwe kaarten zijn. Welke versie hebben jullie nu dan als laatste gedownload?

-
- Motorloos
Ook bij mij staat de update op de laptop en de 660. Ik heb meteen even wat oud kaartmateriaal verwijderd. Dat schept weer ruimte op mijn harddisk 

Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

-
- Honda NC750X DCT
ik wacht gewoon het mailtje van Garmin af.
Komt vanzelf.
En zoveel verandert er toch iedere keer ook weer niet.
Komt vanzelf.
En zoveel verandert er toch iedere keer ook weer niet.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Deze kwam ik toevallig tegen!!!!!!!!
http://www.dealbird.nl/garmin-numaps-li ... urope.html" opent="in(nieuw);venster;
http://www.dealbird.nl/garmin-numaps-li ... urope.html" opent="in(nieuw);venster;

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Nou
das raar....... want bij Garmin kost hij €89,= Zou het een tikfout zijn?
http://www.garmin.com/nl/numaps_lifetime" opent="in(nieuw);venster;

http://www.garmin.com/nl/numaps_lifetime" opent="in(nieuw);venster;
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Geen tikfout.
Met verzending €70,50
Met verzending €70,50

-
- Motorloos
Dat is dan wel een aantrekkelijke prijs 

Groetjes,
Ed
Ed

Dat is inderdaad een aantrekkelijke prijs.
Helemaal als je bedenkt dat een éénmalige update, voor een ingebouwde Kenwood met Garmin navigatie voor de auto, ongeveer €150,- moet kosten.
Helemaal als je bedenkt dat een éénmalige update, voor een ingebouwde Kenwood met Garmin navigatie voor de auto, ongeveer €150,- moet kosten.
Vraagje?:Frank schreef:Geen tikfout.
Met verzending €70,50
- * Heb jij er al gebruik van gemaakt?
* en nog problemen gehad?
Mensen met een 550 mogen ook reageren m.b.t. de update, alle tips welkom

Ondertussen maar ff op het forum even alles inlezen hoe en wat ik moet doen...
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Binnen 2 dagen binnen,
Dacht even dat ze een nieuwe Zumo stuurde, de doos was nogal groot voor een kaartje met een nummer erop die net zo groot is als een creditcard.
Ben van het weekend druk bezig geweest met verschillende computers en de updates binnengehaald en dat gaf geen problemen.
Dacht even dat ze een nieuwe Zumo stuurde, de doos was nogal groot voor een kaartje met een nummer erop die net zo groot is als een creditcard.
Ben van het weekend druk bezig geweest met verschillende computers en de updates binnengehaald en dat gaf geen problemen.

Meerdere computers. Ken je GMTK ??Frank schreef:druk bezig geweest met verschillende computers en de updates binnengehaald
Eenmaal downloaden van de updatebestanden en met behulp van GMTK en een USB-stick zet je de kaarten over van de ene naar de andere computer. Behoorlijk tijdbesparend.
Als je de ontgrendelcodes kwijt ben kan je ze met GMTK uit je navigatietoestel toveren.
Back-up maken en nog wat handigheden.
En dat alles voor de prijs van 0 euro. (daar wordt een Nederlander vrolijk van)

-
- Motorloos
Over GMTK hebben we hier al wat geschreven 
http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =43&t=3926" opent="in(nieuw);venster;

http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =43&t=3926" opent="in(nieuw);venster;
Groetjes,
Ed
Ed

Frank schreef:Deze kwam ik toevallig tegen!!!!!!!!
Frank schreef:Geen tikfout.
Met verzending €70,50![]()
HeyFrank schreef:Binnen 2 dagen binnen,

Even alles onder elkaar gezet, misschien is een ander geïnteresseeerd, en hoef je niet heel het draadje door.
Nou, ik heb hem vandaag besteld, want het wordt tijd voor een update van 2011.20

Hey
luitjes toppie
Gisteren besteld,
vandaag binnen ....... dat is vlug. Het was inderdaad een joekel van een doos. Nu ff geen tijd. Na het weekend maar, want dan ben ik een paar dagen vrij.

Gisteren besteld,

Laatst gewijzigd door stxrider op 17 dec 2011, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Dit voor degene die al eens een gratis update hebben gehad. Maak niet de denkfout die ik heb gemaakt..... met het updaten van mijn Honda Zumo
Ik heb in de periode van gisteren tot vanochtend mijn "lifetime" geïnstalleerd.
Ging niet helemaal van een leien dakje, omdat ik de Honda Zumo reeds al eens een keer voorzien had van een vrije update. Dan krijg je niet het beeldscherm met die balletjes zoals in het filmpje van Waypoint, maar dit scherm, zie onder

Omdat ik zag dat hij alle gegevens over had genomen, West Europa, oude kaart nam ik aan, dat hij dat automatisch de instellingen had ingesteld......... overgenomen via het apparaat......
Niet dus....
Hoe ik dat merkte was door de melding "Geheugen is niet toereikend" terwijl ik Voice's en MP3 verwijderd had.
Na deze melding heb ik alsnog "Instellingen" links onder aangevinkt en de kaarten geselecteerd voor computer en apparaat. Dit was al tijdens het downloaden, en had later zoals ik zag geen gevolgen voor de installatie.
Dit leverde wel een aantal uren verlies op, maar alles
staat er nu op.
Ik heb in de periode van gisteren tot vanochtend mijn "lifetime" geïnstalleerd.
Ging niet helemaal van een leien dakje, omdat ik de Honda Zumo reeds al eens een keer voorzien had van een vrije update. Dan krijg je niet het beeldscherm met die balletjes zoals in het filmpje van Waypoint, maar dit scherm, zie onder

Omdat ik zag dat hij alle gegevens over had genomen, West Europa, oude kaart nam ik aan, dat hij dat automatisch de instellingen had ingesteld......... overgenomen via het apparaat......

- Dus mensen, altijd even alles checken bij instellingen!!
Hoe ik dat merkte was door de melding "Geheugen is niet toereikend" terwijl ik Voice's en MP3 verwijderd had.
Na deze melding heb ik alsnog "Instellingen" links onder aangevinkt en de kaarten geselecteerd voor computer en apparaat. Dit was al tijdens het downloaden, en had later zoals ik zag geen gevolgen voor de installatie.
Dit leverde wel een aantal uren verlies op, maar alles

-
- BMW R1150RT
Inmiddels is er een versie 2012.40
Helaas kon ik wegens ruimtegebrek van het interne geheugen van de zumo 660 niet de volledige dekking van Europa kunnen installeren, dus heb ik nu Westeuropa als alternatief erop gezet.
Ik heb geen mp3 op mijn zumo 660 staan, dus snap ik niet hoe ik aan dat ruimtegebrek kom.
Helaas kon ik wegens ruimtegebrek van het interne geheugen van de zumo 660 niet de volledige dekking van Europa kunnen installeren, dus heb ik nu Westeuropa als alternatief erop gezet.
Ik heb geen mp3 op mijn zumo 660 staan, dus snap ik niet hoe ik aan dat ruimtegebrek kom.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- Koen
- Honda Goldwing
Henk,
volgens mij komt dat doordat de nieuwe kaarten erbij gezet worden en de oude dus niet worden overschreven.
Elders op dit forum is eens een programmatje besproken waarmee je de oude kaarten kunt verwijderen.
volgens mij komt dat doordat de nieuwe kaarten erbij gezet worden en de oude dus niet worden overschreven.
Elders op dit forum is eens een programmatje besproken waarmee je de oude kaarten kunt verwijderen.
Grtz! Koen

-
- BMW R1150RT
Koen,
Dat programma wat jij bedoeld is voor het verwijderen van kaarten in mapsource, niet voor voor de zumo 660.
Dat programma wat jij bedoeld is voor het verwijderen van kaarten in mapsource, niet voor voor de zumo 660.
- Geert
- Honda CBF600S
Ik heb ondertussen ook alles weer van een update voorzien. 

Groetjes
Geert
& Marian
Geert

- Koen
- Honda Goldwing
Henk Engberts schreef:Koen,

Grtz! Koen

- Geert
- Honda CBF600S
HIER staat de nodige info over het programma (GMTK) waar naar wordt verwezen.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

- Geert
- Honda CBF600S
Henk,Henk Engberts schreef:Inmiddels is er een versie 2012.40
Ik zou eens naar de instellingen van het updateprogramma kijken. Naar mijn idee moet het zo zijn dat je bestaande kaartmateriaal in de Zume 660 wordt vervangen door de nieuwe update, als ik jou verhaal lees lijkt het als de update erbij geplaatst wordt.
Als ik mijn Zumo update wordt het kaarmateriaal in het interne geheugen vervangen door de nieuwere versie.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

-
- BMW R1150RT
Aan Geert: Volgens mij is de oude kaart wel vervangen door het nieuwe kaartmateriaal, en is de laatste update er niet bijgeplaatst zoals jij beweerde.
Hij plaatst het er alleen bij wanneer je via mapsurce de kaarten naar de zumo zend ( extentie gmapsupp.img).Als je de update via lifetime update of mapinstal uitvoert dan heeft die de extentie gmapprom.img en die overschrijft dan de gmapprom.img die in de zumo staat. en niet als er een gmapsupp.img in staat.
P.S Henk je kunt kijken bij kaart info of de kaart erin staat
P.S Henk je kunt kijken bij kaart info of de kaart erin staat
-
- BMW R1150RT
Aan Piet:
Ik heb al gekeken bij kaartinfo, en alleen de versie 2012.40 wordt aangegeven.
Ik heb al gekeken bij kaartinfo, en alleen de versie 2012.40 wordt aangegeven.