Geplaatst: 23 feb 2011, 00:38
Ik ken hem, maar dat doen ze niet in onze regio. Is een mooie opstaptraining
.

Het grootste Nederlandstalige Honda Deauville forum.
https://www.hondadeauvilleclub.nl/forums/
https://www.hondadeauvilleclub.nl/forums/viewtopic.php?t=2855
Zou dat in meerdere regio's worden georganiseerd? En zo ja, wie is dan de organisator?Henk Engberts schreef:Op 1 april aanstaande (geen grap) ga ik de cursus RMT doen, Regionale Motor Training, dit is een uitgebreide motorrijles waarin de diverse onderwerpen van het motorrijden nog weer eens aan bod komen. Voorbeelden zijn: voertuigbeheersing etc.
Dit vind ik nou mooiGustaf Larson schreef:Mijn NTV houdt op bij 190km/u op de teller, (op mooi leeg stukje Duitsland)
maat van me haalde mij in met zijn Ducati Multistrada die niet harder wilde dan 200km/u.
Toen werden wij weer ingehaald door zijn vader (70jr) op zijn BMW 1100RS met 230km/u...
1-0 voor senior...
Kijk maar eens op de www.knmv.nl bij opleidingen. Verder zou je kunnnen surfen op internet welke KNMV gecertificeerde rijschool in jou omgeving de RMT cursus geeft.Veugelke schreef:Zou dat in meerdere regio's worden georganiseerd? En zo ja, wie is dan de organisator?Henk Engberts schreef:Op 1 april aanstaande (geen grap) ga ik de cursus RMT doen, Regionale Motor Training, dit is een uitgebreide motorrijles waarin de diverse onderwerpen van het motorrijden nog weer eens aan bod komen. Voorbeelden zijn: voertuigbeheersing etc.
Die van mij gaat 100 in z'n 2.rider-64 schreef:Imiddels aantal keren top uitgeprobeert maar rond de 170 houd het echt op. Het is natuurlijk ook een echte tourmachine, rijdt ook "zweverig" bij zo'n snelheid.
Inderdaad, ga dan met het vliegtuig, die gaan sneller dan welke motor dan ookrider-64 schreef:Ja... en![]()
Wil je echt snel? koop dan geen Deauville!
Tja qua getallen wel, alleen zie dat maar op het asfalt te krijgen!ikkieman schreef:Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.
Volgens mij is de bak van een normale vrachtwagen vooral afgeregeld op levensduur en zuinigheid ... ik zou het dus met een korreltje zout nemenikkieman schreef:Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.
Ik geloof het wel, mits hij snel en vlot kan schakelen.Johan schreef:Volgens mij is de bak van een normale vrachtwagen vooral afgeregeld op levensduur en zuinigheid ... ik zou het dus met een korreltje zout nemenikkieman schreef:Ach, wat is snel... Als ik mijn zwager mag geloven trekt hij alles, maar dan ook echt alles eruit met z'n vrachtwagen. Mits de oplegger er natuurlijk van af is.