Gaat volgens mij weer 2 uur duren

Noël, bedankt voor de info.
Waarom krijg ik eigenlijk geen mail van Garmin dat er een nieuwe update beschikbaar is?
Uit jullie reacties neem ik aan dat jullie deze ook niet krijgen.
Marcel, ik snap niet hoe jij aan 2 uur komt.mp1963 schreef:....ben nu ook aan het updaten.
Gaat volgens mij weer 2 uur duren![]()
Volgens mij heeft dat te maken met het moment waarop de versie verloopt. Tot 2012 kun je deze update nog downloaden.jean-marie schreef:Het is raar dat deze nu al 2012 heet.
Zou er dit jaar dan geen update meer uitkomen ?
mp1963 schreef:Van de week een mail gekregen van Garmin dat er nieuwe updates zijn.
Het inschrijven heeft geholpen en werkt nu klaarblijkelijk wel.
Hiervoor is GMTK van Javawa bedoeldIk ga eerst een nieuwe computer aanschaffen........ voordat ik alles weer moet overzetten.
Ik heb ook nog nooit een bericht ontvangen van updates en heb al 2 jaar de numaps lifetime.Catbustingdog schreef:schijnt te kloppen, ik heb nu toch al geruime tijd een numaps lifetime, en nog NOOIT een bericht aangaande en update ontvangen. Wel ondertussen al een 4-tal keer de kaarten aan een nieuwere versie aangepast.
![]()
Er zijn een aantal bestanden die kaarten (kunnen) bevatten. De eerste twee zijn de belangrijkste....Mart Groenleer schreef:Wel dat ik mijn motorkaart terug moet zetten![]()
Iets teveel weggegooid denk ik.