Nieuwe naam voor onze club?

Algemene mededelingen.
Jan
Honda NT700V

Re: Nieuwe naam voor onze club?

Bericht door Jan »

(Honda) Toer- en Motor Club “De Deauville”

De naam Honda weglaten geeft een algemeen karakter, Toer als eerste want daar ligt de nadruk op en de naam De Deauville als eerbetoon aan de naamgever van het type motor.
Lekkah toere jonguh :brm
Honda Deauville NT700VA 2016-heden

Jan :b
lexter

Re: Nieuwe naam voor onze club?

Bericht door lexter »

Ik ben sinds 2011 lid van deze gezellige club met mensen.
Ben begonnen met een NT650, en sinds een jaar of 5 op een NT700.
Ik heb meerdere keren meegereden met de tourritten afgelopen jaren maar door tijdgebrek en andere verplichtingen, is dat de laatste jaren wat afgenomen. Wat mij altijd wel opviel, dat de Deauville in het begin alom vertegenwoordigd was, en af en toe een ST1100 of ST1300 in de groep.
De laatste jaren werden dat er steeds minder. Als Deauville rijder vond ik dat eigenlijk best jammer. En wat ook al aangegeven werd, doordat de Deauville al jaren niet meer gemaakt wordt, zal het aantal Deauville rijders waarschijnlijk ook niet snel stijgen.. :D
Als het financieel lukt, stap ik dit jaar misschien ook over op een NC of vergelijkbaar model over van Honda.....
Maar onze roots zitten volgens mij toch echt bij de Honda Deauville....En de gezelligheid met elkaar, het genieten van de motor, het motorrijden en niet te vergeten het delen van zoveel kennis van de 650 én de 700 is toch het allerbelangrijkste...
So.. What's in a name..... :)

Alex
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300

'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen over de Honda Deauville Club”