Ik kreeg ook excuses voor de late reaktie op mijn mail.
Zal wel standaard zijn.
In ieder geval is er voor mij een kamer gereserveerd, dus kan ik ook mee met de herfstrit.
Sam
Wij gaan mee voor het eerst een meerdaagse rit .
Kijk er nu al naar uit. Hebben al geboekt en dit is bevestigd .
Tot de 26 ste in Woerden Ruud(bou) en Wilma
Het Westerwald. Een mooi gebied om te rijden en te verblijven. Ik heb er mooie herinneringen aan vanaf mijn jeugd. Ik heb er familie wonen.
Alvast veel plezier :-)
Beste Deauco,s,
Bij de noord nederland rit heb ik met Marcel gesproken.
Deze vertelde mij dat als ik een dag later terugga dat ik dit meld, bij deze dan .
De augustus rit ben ik niet aanwezig ivm vakantie.
Vanochtend een mailtje gestuurd naar het hotel met de vraag of er nog plek is voor 1 persoon . Ik wil ook wel in de gangkast ofzo Mijn vakantie naar de azoren gaat niet door dus zou alsnog graag mee willen als dat kan Even afwachten op de mail van het hotel
Whoehoeeee ook ik kan alsnog mee. Net mail terug ontvangen Ik hoop niet dat dit een probleem is voor de organisatie i.v.m de groepsindeling en dergelijke?
Leuk Jo. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Organisatie is het vlgs mij wel gewend om pas op t laatste moment alles in te delen.
Nu duimen voor mooi weer. 🏍
Maarten gaat op de motor en ik, Anita, kom er donderdag in de auto achteraan.
De bedoeling is om een dagje achterop en mss een dagje te wandelen.
Als er iemand mee wil rijden, dan zou ik dat heel gezellig vinden.
JurgHof schreef: ↑20 jan 2022, 13:51
Geboekt en bevesting nog niet binnen maar dat komt wel goed.
Muriel en Ik zijn als alles door gaat dus ook van de partij.
Ik heb vandaag het verzoek ingediend om mijn kamer om te boeken van 2 naar 1 persoon, Ik kom dus alleen.
Het is even afwachten of de omzetting naar 1 persoons kamer gaat lukken.
Take responsibility of your own happiness, never put it in other people’s hands.
Nog ruim een week en dan is het zo ver: Dan staan we aan de start van de Herfstrit.
Aan de routes wordt momenteel nog de laatste hand gelegd.
Volgende week komen deze beschikbaar.
Inmiddels is er een massamail gestuurd met informatie over de Herfstrit.
Heb je geen mail ontvangen maar ga je wel mee, laat het hieronder dan even weten.
Dan sturen we de informatie nogmaals.
Als het goed weer is in Duitsland rijden Hans en ik niet mee terug naar Eindhoven, maar blijven we in Duitsland.
Dat beslissen we als we daar zijn.
We hebben er zin in.
Tot 8 september allemaal.
Info doorgelezen en nu voorbereidingen treffen Nachtje hotel parkzicht maar alvast geboekt Heb er zin in 🏍 Wel een beetje spannend omdat ik nog geen bochtjes heb gereden in het buitenland