Sneeuw
-
- Motorloos
- Catbustingdog
- Motorloos
- Catbustingdog
- Motorloos
Had dit weekend een leuk ritje gepland naar de streek van Eupen, Malmedy, Sankt Vith en zo ...EdVissers schreef:Geen sneeuw meer.

Dit plannetje is lekker in de (verse) sneeuw gevallen (11 tot 18 cm)
Grrrrr ......
sportieve groet 
Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!

Noël
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes...
ze vallen voor alle eikels!
-
- Motorloos
PFFFF wat een .......... weer
Hoikes,
Tjonge jongen, je krijgt er toch het heen en weer van zeg! Onlangs ons liefje uit de mottenballen gehaald en gereed gemaakt voor de eerste mooie ritjes in het Limburgse Land, begint het me toch ALWEER te sneeuwen. Aangezien wij alleen mooi weer-rijders zijn is dat extra zuur.
Eigenlijk begrijp ik één ding niet. Dit forum en aanverwante site is zó goed georganiseerd met een "bestuur" lidmaatschap, pasje en noem maar op, we missen nu alleen nog een paranormaal persoon die voor ons een ZONNEDANS kan opvoeren. Regen, vrieskou, sneeuw en andere vuiligheid hebben we zo onderhand wel gehad. Wie help ons om de "goden" heel snel op andere gedachten te brengen?
- vervuiling van het topic?? - Neen, alleen even m'n frustratie spuwen..
Hopelijk mogen we de zon heel snel begroeten..
ZUCHT..
Groet,
Slakkie en (binnenkort) vrouwtje Puntmutsje
Tjonge jongen, je krijgt er toch het heen en weer van zeg! Onlangs ons liefje uit de mottenballen gehaald en gereed gemaakt voor de eerste mooie ritjes in het Limburgse Land, begint het me toch ALWEER te sneeuwen. Aangezien wij alleen mooi weer-rijders zijn is dat extra zuur.
Eigenlijk begrijp ik één ding niet. Dit forum en aanverwante site is zó goed georganiseerd met een "bestuur" lidmaatschap, pasje en noem maar op, we missen nu alleen nog een paranormaal persoon die voor ons een ZONNEDANS kan opvoeren. Regen, vrieskou, sneeuw en andere vuiligheid hebben we zo onderhand wel gehad. Wie help ons om de "goden" heel snel op andere gedachten te brengen?
- vervuiling van het topic?? - Neen, alleen even m'n frustratie spuwen..
Hopelijk mogen we de zon heel snel begroeten..
ZUCHT..
Groet,
Slakkie en (binnenkort) vrouwtje Puntmutsje
-
- Motorloos
Hhhmmmmppppffffffff
Ed in een rieten rokje?????
Hoewel sommige mensen daar anders over denken (Diny???) ben IK blij dat Ed er geen foto's van laat maken :dvl Sjongejonge, en dan nog de hoelahop dansen ook zeker........maar dan toch alleen als aftrap voor de bossche bollenrit!!!!
Maar weer on-topic.....
Ik begin het koekblik op wielen wel dusdanig zat te worden dat ik zojuist het dubbelloops jachtgeweer heb verstopt en morgen lekker op de beemer naar mn werk ga, kou of geen kou. Er wordt droog weer opgegeven dus alleen het frisse temperatuurtje hoeft maar getrotseerd te worden.
Groet.
Mart
Ed in een rieten rokje?????
Hoewel sommige mensen daar anders over denken (Diny???) ben IK blij dat Ed er geen foto's van laat maken :dvl Sjongejonge, en dan nog de hoelahop dansen ook zeker........maar dan toch alleen als aftrap voor de bossche bollenrit!!!!
Maar weer on-topic.....
Ik begin het koekblik op wielen wel dusdanig zat te worden dat ik zojuist het dubbelloops jachtgeweer heb verstopt en morgen lekker op de beemer naar mn werk ga, kou of geen kou. Er wordt droog weer opgegeven dus alleen het frisse temperatuurtje hoeft maar getrotseerd te worden.
Groet.
Mart
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Motorloos
-
- Motorloos
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Motorloos
Je wilt sneeuw?Frank schreef:ik probeer nu serieus te zijn, wat heeft dit alles eigenlijk met sneeuw te maken
![]()
![]()
![]()

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6qVwIuznFW0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6qVwIuznFW0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

-
- Motorloos
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Ik had vanmorgen niet eens mn dubbelloops geweer nodig.
Maar hier ligt nu dus intussen al wel weer een cm of 2
Ik hoop ook dat het echt snel een stuk beter word.
en anders denk ik dat we Ed toch maar met zn allen in dat "rieten rokje" moeten gaan hijsen en hem een zonnedans moeten laten doen.
Sorry Ed maar je moet wat over hebben voor wat zon
en jij bent dan gewoon de "sjaak", maar we zorgen wel dat je het niet alleen hoeft te doen we hebben nog wel een lotgenoot voor je dan
Frank is dan met jou het "sjaakje"
Onze "hof fotograaf" word natuurlijk wel ff snel opgetrommeld

Maar hier ligt nu dus intussen al wel weer een cm of 2

Ik hoop ook dat het echt snel een stuk beter word.
en anders denk ik dat we Ed toch maar met zn allen in dat "rieten rokje" moeten gaan hijsen en hem een zonnedans moeten laten doen.
Sorry Ed maar je moet wat over hebben voor wat zon

Frank is dan met jou het "sjaakje"

Onze "hof fotograaf" word natuurlijk wel ff snel opgetrommeld