Lekker soepel grommend blok, trekt goed, genoeg opties, goede speakers, zumo steun is erg handig en goed geïntegreerd in het systeem. Na verloop van tijd durfde ik ook wat meer te gooien en smijten met de motor en kon ik het verschil in bochten wat beter omschrijven. De Pan met hyperpro veren stuurt strakker, maar zonder hyperpro vering is de pan prima te vergelijken met de TTSE in normale stand. Het verschil is wel dat de pan de bochten in geduwd wordt met de heupen/knieën en de TTSE de bocht in valt waarna je 'm met het stuur opvangt. Oh, ik moet wel zeggen dat de kofferruimte van de TTSE me erg tegenvalt in vergelijking met de scheepsruimen aan kofferruimte op de ST1300.
De zithouding is erg goed, hoewel het zadel naar mijn mening erg zacht is. Ik had na de dag bijna niks geen last van bilpartij of rug.
Na ongeveer 245 km, 12,85 liter getankt. Valt niet mee aangezien we best wel fel hebben lopen pompen, de randjes van de bandjes wat opgezocht hebben en op dijkjes eigenlijk niet onder de legale snelheid is gereden buiten de bebouwde kom.
Al met al heeft Triumph een verdraaid goede fiets neergezet die zeer compleet uitgerust is, goed betaalbaar is, een groot onderhoudsinterval heeft en eigenlijk is wat Honda had moeten uitbrengen als opvolger voor de pan european, zo'n 3 jaar geleden, zij het met grotere koffers.