Het is natuurlijk ook gezellig als wij jouw wat vaker zien.

En Hennie, al iets anders in het vooruitzicht inmiddels?Hennie schreef:En nu is het mijn beurt. Per 1 december ben ik weg-gereorganiseerd. Per eind maart definitief uit dienst. I.v.m. het opmaken van mijn overschot aan vrije dagen werk ik al enkele maanden niet meer en kan dat volhouden tot eind maart. Jammer, ik had liever doorgewerkt maar het is niet anders. Nu andere bezigheden gaan zoeken. Dus...... ik zal komend jaar wat vaker bij de toertochten aanwezig zijn.
groetjes
Hennie
Missy schreef:Dus... mocht iemand iets leuks zien om te doen??.. gooi maar in mijn mailbox
Ik had opgegeven bij Humanitas Helpende Niveau 2, maar ze hebben mij 'opgeschaald' naar Verzorgende IG Niveau 3.Stephan schreef:Welk BBL-niveau wil je gaan doen, trouwens?
Hoi Cor, ooit van Empathie gehoord?Cor schreef:Beetje andere werkzaamheden.
In plaats van 36+ uren in 4 dagen voor mijn werkgever (buiten de uren voor mijn eigen adviesburo) ben ik nu 28 uren gaan werken. Er is een generatie regeling waar ik gebruik van kan maken.
Dus zit ik nu lekker dit berichtje te typen terwijl ok on het zonnetje onder de luifel zit. Door de 28 uur in 3 dagen te proppen werk ik dinsdag Tot donderdag en heb ik 52 lange weekenden vrij.
Het is gewoon zwaar K Eric. Ik hoop dat je straks toch snel wat vindtMrRiP schreef: Jammmer ik mag van de wet niet meer ik in het bedrijf werken die mij inleen voor minimaal een half jaar .
Mmmm zien hoe we die gaan oplossen .............
En laat ik nu vandaag te horen hebben gekregen na 2 eerdere gesprekken, dat ik ben aangenomen voor de aspiranten-opleiding bij Humanitas RotterdamMissy schreef:Ik heb aanmeldingen lopen nu voor BBL bij Humanitas......