Maar als ik zie waar jouw trapfiets je allemaal gebracht heeft schat ik dat jouw Deauville zal moeten werken voor z'n geld!

Ik ben al aan het kijken voor een Sena systeem Cor, gelukkig veranderd het geluid dan van mono in stereo. Zou erg fijn zijn als ik onderweg naar een muziekje kan luisteren èn de nodige aanwijzingen krijg van de TomTom. Wie krijg ik de instructeur zover om de stem in te spreken voor de TomTom
Sterkte, een klappertje verwerken kan een paar maanden nemen.
Heb ik al gedaan Cor, kreeg geen enkele vorm van coulance of begrip voor de situatie. Ook alle extra kosten voor al die extra lessen en het opnieuw moeten halen van theorie werd weggewuifd. Laatste wat die mevrouw aan de telefoon zei: "Wij zijn er niet verantwoordelijk voor dat U een ongeluk hebt gehad, het is tenslotte uw keus geweest om het examen af te zeggen....."
Het reserveringssysteem van het CBR werkt met 'slots'. Een deel van die slots is voor eerste examens gepland en de rest voor herretjes. Om iemand die nou nét niet goed genoeg was de kans te geven zijn opleiding toch vlot af te ronden is een herexamen doorgaans eerder te regelen dan een eerste examen. Maar als ze hadden gewild zou het best mogelijk zijn om zo'n slot voor een her te gebruiken voor een eerste examen. Maar da's dan wél mats . . Een grote verkeersschool zou eventueel een interne ruil kunnen doen met een leerling die ermee akkoord is om wat later te gaan, maar je hebt het seizoen tegen: er zijn weinig scholen die nu veel A-examens ingepland zullen hebben staan. Op één van de scholen waar ik gewerkt heb werd zodra de leerling z'n theorie had gehaald al een praktijkexamen ingepland. Dat gaf de school de mogelijkheid om steeds snel examenruimte te hebben door intern te ruilen. De leerling zelf wist überhaupt zelf niet dat z'n praktijkexamen al was gepland, totdat de instructeur vond dat hij er wel klaar voor was!