ik had eigenlijk in gedachte om heeeeel misschien zaterdag mijn eerste rit te gaan maken....
schroefje.....
-
Tanja
schroefje.....
motor is klaaaaaaar! alleen moet er nog 1 schroefje in topkuip.... dus vanmorgen ff naar motoportm even snel ophalen.....wat denk je? hebben ze niet moet besteld worden
ik had eigenlijk in gedachte om heeeeel misschien zaterdag mijn eerste rit te gaan maken....
vrees dat dat wel es kon gaan mislukken op deze manier....
-
Geert
-
Tanja
-
Ed Vissers
- Motorloos
Tanja,
ik weet dat Ducatie soortgelijke schroefjes heeft. Alleen de inbusmaat is iets kleiner. Destijds waren ze een stuk goedkoper dan de schroefjes van Honda.
NB
Hier vind je Hondadealers bij jou in de buurt. Wellicht dat zij wel uit voorraad kunnen leveren.
http://honda.nl/php/dealersearch/index. ... group_id=1
ik weet dat Ducatie soortgelijke schroefjes heeft. Alleen de inbusmaat is iets kleiner. Destijds waren ze een stuk goedkoper dan de schroefjes van Honda.
NB
Hier vind je Hondadealers bij jou in de buurt. Wellicht dat zij wel uit voorraad kunnen leveren.
http://honda.nl/php/dealersearch/index. ... group_id=1
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
-
rider-64
-
mototaz
Het zijn lastige schroefjes, ik was er ook een keer 1 kwijtgeraakt...
Heb toen ene hele tijd met een normale inbusbout en moer erin gereden, gaat prima. En wat beschadiging betreft: de diameter van de kop van de normale inbusbout is kleinder dan die van de honda bout dus t geeft geen nare beschadigingen.
Heb toen ene hele tijd met een normale inbusbout en moer erin gereden, gaat prima. En wat beschadiging betreft: de diameter van de kop van de normale inbusbout is kleinder dan die van de honda bout dus t geeft geen nare beschadigingen.
-
loeki
-
mototaz
loeki schreef:Wel opletten met een gewone inbusbout want daarmee kan je de kuip wel degelijk beschadigen indien je deze te vast zet , bij een originele bout kan dit niet door een verdikking die is aangebracht.
Klopt dat was ik vergeten te vermelden, dat er niet zo'n draadloos stukje op zit dus dat je voorzichtig de bout moet aandraaien!
-
Cor
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
Tanja
-
rider-64
-
rider-64
- Hans van D
- Motorloos