Ik dacht dat een moderator/beheerder een groepsbericht kan verzenden. Alle emailadressen waar de berichten niet aankomen kunnen zo geschoond worden...... is maar eenVeugelke schreef:Maar eh... er waren toch plannen om dit najaar de ledenlijst te gaan opschonen? Er zijn vast een heleboel personen die zich ooit hebben aangemeld en daarna niets meer op het forum hebben laten horen. Maakt niet uit hoor, Het blijft evengoed een gezellige en enthousiaste club!
Inderdaad Jos, ze voegen niets toe maar ik ben het niet helemaal met je eens.Jos schreef:Als ik de gebruikerslijst raadpleeg, staan daar toch diverse aanmelders op met nul (o) berichten sedert 2008.
Die voegen echt niets toe.
Nogmaals het advies xxxxxxxxxxx.
Dat eerste deel is wel te doen. Posten kan alleen als je inlogt. Er worden waarschijnlijk wel inloggegevens bijgehouden.CaveyH schreef:Overigens ben ik er wel een voorstander van om de leden die al langer dan een jaar niet ingelogd hebben (dus geen berichten gepost maar ook geen berichten bekeken), "op te schonen".
Ik snap dat dit opschonen nodig is. De info tips, en al het overige moet vrijblijvend door iedereen bekeken kunnen en mogen worden. Wel vermeld ik er even bij privacy gevoelige info wordt afgeschermd.mp1963 schreef:Het beheer is gelukkig in goede handen.EdVissers schreef:Binnenkort gaan we schonen. Iedereen is daarover aangeschreven.
Van een ieder die een jaar niet is ingelogd geweest wordt het account verwijderd.
Succes ED.