pfff flauw hoorgtb schreef:haha, maar het me toch wat te ver omrijden om jullie op te pikken.
wij lusten ook koffie en kauk

he vleugelke

waar kom jij oorspronkelijk vandaan danikkieman schreef:Je hebt zelfs de mensen die hier echt wonen en vandaan komen die het niet eens over koffie met koek hebben, maar letterlijk kovvie met kauk. Toen ik hierheen kwam kreeg ik in m'n keiweek een boekje met allemaal dialect dingen. Ondertussen is dat het enige dat is blijven hangen. Zoveel studenten wonen er hier.
als je maar goed uit kijkt jongenikkieman schreef:Achterhoek, Eibergen. Daarom baal ik nu ook zo hard van dat ik niet met de motor naar m'n ouders kan. Zij wonen daar nog en met de trein/bus doen we er nog 3 uur over. Met de auto en dikke omrit waren we ook 3 uur kwijt, maar dat was omdat de A34 bij Coevorden was afgesloten. Ik dacht slim te doen en die kop van Duitsland te pakken en via Nordhorn en Bad Bentheim te rijden. Ik had beter via de A28 en dan naar Deventer kunnen rijden. Was sneller en goedkoper geweest, maar ja. Da's achteraf.
Ah well, volgend weekend dus even een tripje naar Leek en lekker even toeren met een maatje van me die precies dezelfde motor heeft als Tom Cruise in Top Gun.
moeder voor het leven heikkieman schreef:Ik heb wel vakantie, maar dat wil niet zeggen dat ik ga lopen niksen. Ik ben het type dat graag z'n CV wat oppoetst en daarbij ook mooi meegenomen nog een zakcentje verdient. Type workaholic dus.
daar wordt goed over nagedacht lees ik al welikkieman schreef:Het is mij eigenlijk om het even. Met mijn opleiding kan ik straks rustig internationaal aan het werk. Maar zolang m'n vriendinnetje nog in Groningen studeert (nog 2 jaar voor haar master mariene biologie) woon ik daar ook nog. Voor mij is het om het even waar we dan gaan wonen, maar Ellen wil natuurlijk iets met mariene biologie doen.
Dit houdt in dat we vast ergens in de buurt van water moeten gaan wonen. Voor mijn part in de USA of Australië, maar mij maakt het niet uit. Groningen is leuk, maar dan wil ik later wel buiten de stad wonen. Hoogkerk of iets van Haren. We zien wel.