Tomtom navi
-
- Triumph Trophy SE
Tomtom navi
Hee mensen,
Ik was even de foldertjes aan het doorkijken. Ik weet niet of andere verstigingen deze aanbieding ook hebben, maar bij de Saturn in Groningen. Nieuwe tomtom urban rider motornavi voor 280 euro. De kaartendekking is voor geheel europa met lane assistance.
Denk er van wat je wil, maar ik vraag me af of dit een verstandige keus is. Anyone?
Ik was even de foldertjes aan het doorkijken. Ik weet niet of andere verstigingen deze aanbieding ook hebben, maar bij de Saturn in Groningen. Nieuwe tomtom urban rider motornavi voor 280 euro. De kaartendekking is voor geheel europa met lane assistance.
Denk er van wat je wil, maar ik vraag me af of dit een verstandige keus is. Anyone?
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Ik heb zelf de rider 2, sinds enkel jaren. Als ik het goed heb begrepen is de urban versie een uitgeklede versie van de rider. Als ik weer aan nieuwe navigatie toe ben zal zeker geen TomTom meer nemen.
Niet dat ik technische problemen ondervind, maar vind het beperkte aantal waypoints, die tomtom aankan een echte misser.
Hierdoor worden gedownloade routes wat groffer uitgezet waardoor vaak tomtom afwijkt van de orginele route en andere merken navigatiesystemen. Tomtom lijkt goedkoper, maar als je alle accesoires er los bij koopt, ben je net zo duur uit, als bijvoorbeeld een Garmin.
Niet dat ik technische problemen ondervind, maar vind het beperkte aantal waypoints, die tomtom aankan een echte misser.
Hierdoor worden gedownloade routes wat groffer uitgezet waardoor vaak tomtom afwijkt van de orginele route en andere merken navigatiesystemen. Tomtom lijkt goedkoper, maar als je alle accesoires er los bij koopt, ben je net zo duur uit, als bijvoorbeeld een Garmin.
-
- Triumph Trophy SE
- Geert
- Honda CBF600S
-
- Honda NC750X DCT
Ik gebruik nu al voor het 4e jaar mijn Garmin Zümo 550.
Ondanks het uitkomen van de 660 en de nieuwe 220 zie ik steeds meer mensen in mijn omgeving toch weer de 550 aanschaffen..........
Ik adviseer de mensen zelf niet maar geef aan dat ze zelf moeten formuleren wat ze met een gps willen.
En dan vind ik het niet vreemd dat ze op een 550 uitkomen.
Ondanks het uitkomen van de 660 en de nieuwe 220 zie ik steeds meer mensen in mijn omgeving toch weer de 550 aanschaffen..........
Ik adviseer de mensen zelf niet maar geef aan dat ze zelf moeten formuleren wat ze met een gps willen.
En dan vind ik het niet vreemd dat ze op een 550 uitkomen.
Met de vriendelijke groeten uit het Brabantse,
Jos
Jos
-
- BMW R1150RT
Ik ben nog even aan het doorsparen. Ik ga toch voor de Garmin 660. Bij Waypoint (vestiging Leek) en op de website www.gps.nl kost die €595.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
-
- Motorloos
Bij de Navishop kost hij € 498. Ik zou daar zeker om korting vragen op basis van de clubpas.Henk Engberts schreef:Ik ben nog even aan het doorsparen. Ik ga toch voor de Garmin 660. Bij Waypoint (vestiging Leek) en op de website www.gps.nl kost die €595.
http://www.navishop.nl/
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

Garmin Zumo 475,00EUR (niet gerefurbished/gereconditionned)
Uhh Ed, bij de Navishop kost hij : €479.00
En bij Navi.nl kost de Garmin Zumo 475,00EUR (niet gerefurbished/gereconditionned)
En via pricewatch op tweakers kom ik op deze lijst.
Waarvan deze lijst alleen Zumo 550 betreft. (549,- Euro of 431,- Euro Refurbished)
En bij Navi.nl kost de Garmin Zumo 475,00EUR (niet gerefurbished/gereconditionned)
En via pricewatch op tweakers kom ik op deze lijst.
Waarvan deze lijst alleen Zumo 550 betreft. (549,- Euro of 431,- Euro Refurbished)
-
- Motorloos
-
- BMW R1150RT
Ik kan bij navishop niet ontdekken of er een montagebeugel voor op de motor wordt bijgeleverd, of dat die nog apart moet worden gekocht. Bij waypoint zit die al bij de prijs in. Tevens krijg je er een extra minisdkaart bij met onroute routes.EdVissers schreef:Bij de Navishop kost hij € 498. Ik zou daar zeker om korting vragen op basis van de clubpas.Henk Engberts schreef:Ik ben nog even aan het doorsparen. Ik ga toch voor de Garmin 660. Bij Waypoint (vestiging Leek) en op de website www.gps.nl kost die €595.
http://www.navishop.nl/
- Koen
- Honda Goldwing
Tekst op http://www.navishop.nl/product_info.php ... ts_id/6673: Zowel een motorfiets- als voertuigsteun zijn in de levering inbegrepen.Henk Engberts schreef: Ik kan bij navishop niet ontdekken of er een montagebeugel voor op de motor wordt bijgeleverd, of dat die nog apart moet worden gekocht.
Grtz! Koen

- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
- Catbustingdog
- Motorloos
Is onderstaande tekst (van de HDC website) nog aktueel?:
"Op vertoon van je clubpas een Zumo 550 voor € 399. Op=op. De voorraad is beperkt.
N.B. Naar verwachting in de 2e helft van april gaat de nieuwe website van Navishop online. Op die site wordt een kortingsstaffel voor houders van een HDC clubpas opgenomen. "
"Op vertoon van je clubpas een Zumo 550 voor € 399. Op=op. De voorraad is beperkt.
N.B. Naar verwachting in de 2e helft van april gaat de nieuwe website van Navishop online. Op die site wordt een kortingsstaffel voor houders van een HDC clubpas opgenomen. "
-
- Motorloos
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
De makkelijkste manier is het om het via het programma Tyre te doen.Veugelke schreef:Kan iemand me helpen: Hoe krijg ik een .itn bestand in mijn TomTom?
Ik heb het Bosse Bollen bestand van de website gedownload. En de TomTom One XL is op mijn pc aangesloten. Maar als ik routes wil toevoegen zie ik alleen lange lijsten routes op internet en niets van mijn eigen computer
http://www.janboersma.nl/gett/download.htm
Heb je nog hulp nodig hoor ik het wel.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- BMW R1150RT
Ik heb het gelezen dat voertuigsteun voor auto en motor wordt bijgeleverd. Helaas moet ik even doorsparen. Er is veel van mijn spaarcentjes die ik heb moeten besteden aan een koelkast, en een wasmachine. Deze waren kapot gegaan, dus vervangen voor nieuwe aparaten.CaveyH schreef:Tekst op http://www.navishop.nl/product_info.php ... ts_id/6673: Zowel een motorfiets- als voertuigsteun zijn in de levering inbegrepen.Henk Engberts schreef: Ik kan bij navishop niet ontdekken of er een montagebeugel voor op de motor wordt bijgeleverd, of dat die nog apart moet worden gekocht.
Ik converteer regelmatig Garmin routes naar *.ITN en constateer dat voor de TT vaak op de rechte weg waypoints verwijdert kunnen worden. Pas geleden een route van 208km met 43 waypoints! Dus zo'n beperking is het niet.George schreef:Niet dat ik technische problemen ondervind, maar vind het beperkte aantal waypoints, die tomtom aankan een echte misser..
Zelf heb ik een Zumo 550. Maar ook voor de Zumo zal je routes moeten nalopen op 150m. Maak het namelijk regelmatig mee dat mensen van de Pan club de route thuis wel herberekenen, maar toch zo op het apparaat gooien, en ja, dan heb je afwijkingen. Ondanks dat de km's hetzelfde kunnen zijn, kan de route toch anders lopen (maar de verschillen in de route heffen zich dan op) , en jij maar denken dat het klopt