Voor de liefhebber

Bied hier uitsluitend Honda Deauville NT650V motoren aan.
Plaats reactie
Santpoorter

Voor de liefhebber

Bericht door Santpoorter »

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik hier was, zo lang dat ik een nieuw account heb moeten aanmaken.
Ik ben weer even actief geworden omdat ik afscheid wil nemen van mijn Deauville 650 uit 2002.

Mijn groene topper staat helaas al 2 jaar stil en ik kom er simpelweg niet meer aan toe om hem weer de weg op te krijgen, dus ik hoop dat er hier iemand zijn hart wat harder gaat kloppen.
Toen corona kwam raakte ik de baan kwijt waarvoor ik het woon-werk verkeer op de Deauville reed, en toen reed ik er alleen nog plezierritjes mee. Er kwam eind 2023 wat tijd en ruimte om eraan te klussen, dus ik heb hem voorzien van nieuwe olie en filter, remvloeistof, cardanolie vervangen, vers luchtfilter erin en een nieuwe accu.
En dat was genieten, hij bromde weer tevreden. Toen bedacht ik me dat ik nog wel even de bougies kon vervangen ook, zo gezegd zo gedaan.
Alleen.... 1 cilcinder draait niet meer mee. Hij start wel, maar je hoort hem ploeteren en 10 seconden later slaat hij af. Oude bougies terug, zelfde verhaal. Alle bougies vonken ook naar behoren, dus misschien is er iets met de bobine of bekabeling stuk gegaan tijdens het vervangen?

Er kwam een verbouwing tussendoor, en nog een. Nieuwe baan enz enz, en ik kom er niet meer aan toe om het uit te zoeken.

Dus: Wie wordt er blij van om er wel wat mee te doen? Wat ik in de aanbieding heb:

Een groene Deauville uit 2002 met wat 95K op de teller met wat kuipschade op links.
Een motorblok uit hetzelfde jaar met 50K? op de teller voor reserveronderdelen, alleen de waterpomp ontbreekt.
Een brede en smalle kofferset met originele (verstelbare) Honda binnentassen
Een grote Givi topkoffer (voor 2 helmen!)
Art4 beugelslot

Ik kan best wat onderdelen los kwijt heb ik al gemerkt, maar heb geen zin om te leuren. Ik hoef echt de hoofdprijs niet, zeker niet als hij bij een liefhebber terecht komt.

Als iemand interesse heeft, laat vooral wat horen dan maak ik wat foto's voor je van wat je wil zien. Hij staat al die tijd binnen in een garage in Santpoort Noord, als je even wil komen kijken dan is de koffie altijd bruin.
Laatst gewijzigd door Santpoorter op 04 apr 2025, 10:06, 2 keer totaal gewijzigd.
RuudH

Re: Voor de liefhebber

Bericht door RuudH »

Goeiemiddag,

Mocht het zo zijn dat je onderdelen los kwijt wil ben ik geintereseerd in de hoge ruit en de brede koffers

Ik hoor het wel. Gr Ruud
Santpoorter

Re: Voor de liefhebber

Bericht door Santpoorter »

Ik stuur je vanavond even een berichtje. Eigenlijk wel de verkeerde kleur voor jou he :)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop aangeboden: Honda Deauville NT650V”