Net terug van een mooie vakantie in Italië, en na ruim 4400 auto kilometers te hebben gereden, kriebelt het motorbloed alweer. (komt misschien omdat ik duizenden motorrijders heb zien scheuren in het Italiaanse berglandschap)

Vooral heel veel motorscooters in alle soorten en maten in de kust omgeving gezien....( makkelijk parkeren in de stad, en aan de kust...)
Ik reis morgen of overmorgen, afhankelijk van de overnachtingsmogelijkheden ook richting Limburg af.
Even een bezoek aan mijn broer, en zijn vrouw die in Veen NB wonen, voor een kop koffie, en dan een overnachting in St. Michelsgestel.
Daarna ga ik in Limburg deze route ook rijden. Volgens de deelnemers moet het prachtig zijn.....
Mocht er iemand nog een goed adres hebben voor een overnachting, hoor ik het graag natuurlijk..
Dan ga ik later ook natuurlijk de Overijssel rit een keer rijden. (Ik was nu net op vakantie)
Mochten er mensen zijn die deze rit nog een keer, of of helemaal nog niet hebben gereden, misschien kunnen we gezamenlijk rijden.....
Bedankt alle routemakers voor het bedenken en uitzetten een plaatsen voor al deze ritten.
Helaas kan ik heel veel ritten niet "Live" meerijden, maar hoop er nog graag enkele op een later tijdstip te gaan rijden.
Groet,
Alex