Je moet er van houden maar heeft misschien wel de toekomst

Echter: heeft zo'n motorfiets een typegoedkeuring en waren ten tijde van deze TG de RAW's aanwezig dan MOETEN deze ook aanwezig blijven. Immers: achteraf, ná TG, verwijderen betekent dat de TG vervalt. Dat is wat 6.2.RV immers zegt.Artikel 5.4.51 lid 1 RV
Motorfietsen moeten voorzien zijn van:
c: twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee richtingaanwijzers aan de achterzijde van de motorfiets indien de motorfiets in gebruik is genomen na 31 december 1996; het licht van de richtingaanwijzers van motorfietsen in gebruik genomen na 30 juni 1967 moet knipperen;
Artikel 6.2 lid 1 RV
Op de wijziging in de constructie van een gekentekend voertuig, (…), zijn de eisen van toepassing zoals die luidden ten tijde van de
ingebruikname van het voertuig.
Als ik de RDW-gegevens van deze elektrische Aprillia oproep, dan staat er bij 'bijzonderheden' in basisgegevens geen vermelding dat het een elektrisch voertuig betreft. Áls het al ergens genoteerd zou staan, dan zou ik dat daar verwachten.BertG schreef:Ik zit nog even met die 125cc.
Ik vermoed, maar niet meer dan dat, dat het een equivalent is van een elektromotor van een bepaalt vermogen.
Nogmaals een herinneringsmailtje gestuurd naar de desbetreffende persoon. Het onderwerp blijft me toch boeien.Stephan schreef: ... Ik had de maker van de elektrische Aprilia nog met wat vragen benaderd, maar heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.
...en ook nu wederom geen enkel teken van leven na mijn mailtje.Stephan schreef:Nogmaals een herinneringsmailtje gestuurd naar de desbetreffende persoon. Het onderwerp blijft me toch boeien.Stephan schreef: ... Ik had de maker van de elektrische Aprilia nog met wat vragen benaderd, maar heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.