http://www.at5.nl/artikelen/129904/moto ... aanrijding" opent="in(nieuw);venster;.
http://www.dichtbij.nl/amsterdam-oost/1 ... enweg.aspx" opent="in(nieuw);venster;
Google Maps situatie









klikkerdeklik voor vergroting
Op sommige foto's zie je de markeringstekens van de voertuigen staan. Dat vertelt mij dat de VOA ter plaatse is geweest.
Dàt vertelt mij dat er door de specialisten bewust geen proces-verbaal is opgemaakt.
Kennelijk was de VOA, en niet de 'gewone' agenten, van mening dat jij schuld had aan het ongeval en dan hoeft er geen ongevalsrapportage opgemaakt te worden.
Sloeg jij, rijdend op de Middenweg af naar de Kruislaan, zoals op de site van AT5 staat?
Reed de auto over de Middenweg rechtdoor (en voor jou in tegengestelde richting) zoals op de site van AT5 staat?
In dat geval, let wel in dat geval, lijkt het mij duidelijk hoe de VOA tot haar conclusie kwam en waarom de verzekering aarzelt: rechtdoorgaand verkeer gaat voor afslaand verkeer.
Ik vind de positie en de schade niet wijzen op extreem hoge snelheid. Vooral de 4 foto's uit de tweede link laten de auto van verschillende kanten zien.
De grille en koplampen van de Volvo V40 zitten er nog in en de Volvo V40 heeft een voetgangersairbag onder de bovenrand van de motorkap die is afgegaan waardoor de motorkap omhoog staat bij de voorruit.
Maar schade als direct gevolg van de aanrijding zie ik niet aan de Volvo. Ook de positie op de weg van de Volvo, na het ongeval, duidt mijns inziens niet op een extreem hoge snelheid van die Volvo.
Van een motorfiets blijft al snel weinig over. Zeker een Deauville met veel kunststof. Dat breekt en hangt er dan bij.